
Publikace vychází z Wechslerovy teorie inteligence a popisuje faktory vyplývající z kombinace skórů jednotlivých subtestů. Uvádí možnosti nápravy, specifikované pro určité věkové kategorie a založené na výsledcích subtestů.
Interpretační texty i nabídky nápravných programů jsou užitečné zejména při sdělování výsledků rodičům či jiným opatrovníkům dítěte. Výsledky testu WISC-III jsou shrnuty ve smyslu silných stránek dítěte a oblastí, ve kterých je třeba zlepšení, spíše než v číselných termínech.
Z předmluvy PhDr. Dany Krejčířové:
Český uživatel testu WISC-III dostává do rukou příručku, která mu může pomoci lépe využít výsledky metody především v pedagogicko-psychologické praxi. Doporučené postupy však jistě mohou být inspirací i pro práci dětského klinického psychologa, který by měl vždy zvažovat i školní perspektivy a speciálně pedagogické potřeby dětí, s kterými se ve své práci setkává. Příručka nabízí některá schémata, použitelná při interpretaci výsledků, což může usnadnit práci zejména začínajícím psychologům, ale může obohatit i postupy zkušeného diagnostika.
Vzdělávací aplikace WISC-III
Vzdělávací aplikace WISC-III
Pomůcka pro interpretační strategie a nápravná doporučení
1.české vydání, Testcentrum – Hogrefe, Praha 2008
C. L. Nicholson, C. L. Alcorn
Úplný testový soubor
(příručka, 25 ks pracovních listů)Obj.č.: 131
1 210 Kč
Příručka
Obj.č.: 131-1
940 Kč
Pracovní list (25 ks)
Obj.č.: 131-2
280 Kč